HTML

Anide mint Edina

Mit írhatnék ?

Friss topikok

  • Anide12: @annaluca: Jaj akkor sem kapod meg!!! Sajnálom! Ezt a bejegyzést megírtam csak ez a csodálatos és ... (2010.04.22. 20:26) Felnőtt
  • annaluca: naná hogy megyünk vazzeg ez alap.nagyon csúnya kpn lesz egy kis ihbval megfejelve.küggyé programot... (2010.04.01. 22:58) Dorog
  • Anide12: @audrey: Nem kérdés és nem kell félreérteni. Csak egy célzás volt amit majd holnap elmondok neked ... (2010.03.09. 20:23) Sok
  • audrey: jupiéé:D (2010.03.08. 18:20) Jelentem
  • audrey: na milyen volt sweet 17 ?:) (2010.03.06. 14:50) Ma

Linkblog

2010.01.28. 01:36 Anide12

Mit kellene tennem?

 

Most nem is olyan rég egy dal és egy 2008-as naptárnak hála rájöttem, hogy mennyi mindent elfelejtettem. Sok régen fontosnak hitt esemény, becenév csak úgy kitörlődött a fejemből. Pedig akkor fontosnak tűnt, és most is annak kéne lennie. Mi történt?

Jó persze erre lehet mondani, hogy az idő és a szokásos sablont, de én arra lennék kíváncsi, hogy velem mi történt. Hogy lettem abból az... már arra se emlékszem pontosan milyen voltam akkor. Talán vidámabb, aki, még ha fájt is tudott nevetni, legalább is könnyebben tudta, mint most.

Nem találom már azt a lányt, mint ha egy idegen lennék. Nem igazán tudom, már lassan két éve, hogy hogyis kéne viselkednem, vagy melyik álarcot kéne felvennem. Hát igen és most merül fel bennem a nagy kérdés így fél kettő tájban: Mit kellene tennem, hogy újra az a lány legyek aki, ha ilyen érzelgős írást olvasna, szánalmasnak tartaná az íróját.

Újra szeretnék az a lány lenni egy kicsit. Aki annyira büszke volt a barátaira, ha kellett volna még a kezét is a tűzbe tette volna értük. Hát igen ilyen ez az élet keményebbé teszi az embert, ami nem feltétlenül rossz, de lehetne ez a folyamat egy kicsit lassabb és kevésbé fájóbb.:)


Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://anide.blog.hu/api/trackback/id/tr501708147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása